top of page

ROŚLINNOŚĆ W PODRÓŻY


Czy podczas Waszych podróży zwracacie uwagę na piękno roślinności w danym rejonie? Wystarczy wyjechać już kilkaset km dalej aby przekonać się o tym, jak różni się roślinność od tego gdzie na co dzień przebywamy.

Sama mam świra na punkcie roślin i jak tylko jestem w nowym miejscu, większość fotografii, którę robię to zdjęcia roślin lub mnie na ich tle.

Często jadąc gdzieś szukam parków lub ogrodów do zwiedzenia i jak mam dużo czasu zawsze chętnie się do nich wybieram. Moja rodzina oczywiście na początku nie była zachwycona gdyż lubią odpoczynek, jednak przyzwyczaili się i traktują to jako aktywny wypoczynek.

Gdzie by tutaj dalej iść...? Tam gdzie nogi poniosą, tam skąd wydobywają się śliczne dźwięki, tam gdzie ptaki pokierują i oczy zaniosą. Wędrówki leśne są bardzo przyjemne i już jako dziecko je uwielbiałam. Wtedy las był dla mnie miejscem zbierania liści, dekoracyjnych kamieni, kolorowych owoców, szyszek i mchu. Teraz podziwiam jego piękno, chociaż często wynoszę dobra lasu do tworzenia dekoracji sezonowych w moim domu.

Taka mała biedronka, a łatwo ją dojrzeć pośród zieleni. Biedroneczko leż wysoko!


bottom of page